Vrácení/Výměna/Reklamace zboží
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ?
Je to jednoduché! Víme, jak těžké někdy může být výběr velikosti podle fotek na internetu. Oblečení pak nemusí vždy sednout podle představ. Necítíte se v něm dobře? Není to prostě ono? Známe to. Chápeme to. V těchto případech máte dvě možnosti. Vyměnit velikost nebo odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Níže se dozvíte jak na to!
VRÁCENÍ
Vytištěný a vyplněný formulář pro vrácení zboží (lze vyplnit v PC nebo telefonu) zašlete společně s kopií dokladu do 14 dnů od obdržení objednávky doporučeně na uvedenou adresu. Zboží by mělo být vráceno kompletní s visačkami pokud ji produkt obsahuje, v původním obalu a nemělo by jevit známky opotřebení.
VÝMĚNA
Pokud se Vám oblečení líbí, ale potřebujete jinou velikost, rádi jej vyměníme! Pro tyto účely vyplňte formulář pro výměnu zboží (lze vyplnit v PC nebo telefonu). Tento formulář přiložte k originálně zabalenému zboží, s visačkami, pokud ji produkt obsahuje. Zboží by nemělo jevit známky opotřebení. Spolu s kopií dokladu zboží zašlete doporučeně do 14 dnů od obdržení objednávky zpět k nám. Dále proveďte novou objednávku standardním způsobem prostřednictvím e-shopu a do kolonky "poznámka pro prodejce" nám napište "výměna" + číslo původní objednávky a my se o zbytek postaráme.
REKLAMACE ZBOŽÍ
I přesto, že se maximálně snažíme vybírat oblečení kvalitních materiálů a zpracování, chybička se může vloudit. Chceme, aby Vám naše produkty dělaly jenom radost, proto prosíme vyplňte formulář(lze vyplnit v PC nebo telefonu) a vadné zboží spolu s kopií dokladu nám zašlete zpět.
JAK BUDE REKLAMACE PROBÍHAT?
Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku. V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám plnou hodnotu ceny zboží.
Reklamační formulář zde ke stažení